Söndag

Ja vad ska man säga? vi har haft usel uppdatering på bloggen dom här tre dagarna så det ska vi ändra på!

Igår när jag kom hem från myskvällen hos sofia beställde vi hem lite thaimat, sedan var det bara att ta tag i kvällens händelse! Så efter ett tags letande så drog jag mej till Jenny och Hanna som var själv i Jennys brors lägenhet. Senare kom även Charles och Jakob. Var hemma vid två sen, hade en jätte mysig kväll ! :)

Idag har jag hjälpt att skruva upp möbler i morfars nya lägenhet har även kollat klart dom sista avsnitten på sex and the city !
Nu ska jag sätta på en till film tror jag och sedan blir det nog lite plugg!
Malin
Bild från myskvällen i fredags


Jag och Jenny igår

Kommentarer
Postat av: sara

Fina !

2011-12-04 @ 21:31:13
Postat av: linda

SKIT snygga !!

2011-12-04 @ 21:31:24
Postat av: aaaaa

åååh vad mys !

2011-12-04 @ 21:31:37

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0