Lite om oss

Nu tänkte jag(Malin) skriva lite fakta om mej själv!
Jag heter Malin Ringkvist bor i ett radhus på hedvigborg i Borås, jag bor där med min mamma och pappa och mina två katter. Jag har en storasyter som heter Susanna, hon är 22 och bor i en lägenhet i stan. Min bror heter Robert och är 20 och bor i en lägenhet nära stan.
På högstadiet gick jag på Daltorpskolan och nu går jag på Bäckäng, Jag går inriktingen samhäll demokrati och männskligarättigheter. Jag och Alexander går i samma klass. Sofia går estet- musik och vi lärde känna varandra genom teckenspråksklassen :)
Det var lite snabb fakta om mej ;)
NU ska jag försöka övertala alexos att skriva lite om sig själv så ni får lite fakta om han ! som ni kanske märker är han väldigt tillbakadragen och gillar inte att blogga. Men det ska vi ändra på!


cyaa Malin ! <3

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0