Göteborg!

Som sagt så drog vi till Göteborg idag! Tog bussen ner och träffa min fina vän becca och hennes pojkvän Dennis! Sedan drog vi in för att börja shoppa! Alex försökte hitta sin efterlängtade väska men när vi väl hittat den så var den färgen han ville ha såklart slut! Men men ;) jag och Sofia fick iallafall köpt varsin skin jacka, tyckte vi var passade nu till vintern!
Sen blev det käk på donken för sedan bussen hem till kära Borås! Nu sitter jag här hemma och ska snart ringa mina älsklingar Sofia och Alex! :)
Bloggar även från mobilen eftersom datan är kvar i skåpet på skolan -.-

Här kommer lite bilder ifall ! Puss Malin!

Ps. När vi kom till idol såg vi hello Kitty i nordstan, glad tjej :D


Kommentarer
Postat av: Elin

Riktigt fina !! :)

2011-12-04 @ 21:25:37

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0