Godmorgon

Godmorgon! Sitter och jobbar med Hinduismen ska snart ha prov! :) Alex har prov nu och han kunde inte ett skit, hehe smart kille.
Efter detta har vi hål så vi drar nog ner till stan och myser lite. Sedan är det teckenspråk och naturkunskap som står på schemt!
Är jätte seg idag och inte alls taggad på att jobba... men alltid bra att få in lite extra pengar :D
Jag måset hinna dra mej till stan för att köpa en klänning, mask, lösögonfransar, stayups och lite accessoarer! Som jag tror jag nämde innan så ska ju jag och Sofia dra på en lokalfest nästa helg. Haha ni kan ju gissa vad temat är? ;)






Kommentarer
Postat av: louise

men brudar! är det en sånhär mask ni ska ha? :*

2011-12-07 @ 22:05:49
URL: http://louiseelinfanny.blogg.se/

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0