Godkväll, Borås vädret SUGER!

Hej hallå!
DÅLIG UPPDATERING, I KNOW.....

Precis kommit hem från en kväll med massa gött folk, firat jensan som nu fyller 20 år! STORT GRATTIS :D
Eftersom borås levererar sånt jädrans bra väder sitter jag nu här blöt som en dragen katt och fryser!
Alla kläder hänger lite överallt för att torka!
Eftersom kvällen tog slut fort för mig, kännde att jag behövde sova ett par extra timmar för att klara av luciakröningen i morgon! ;)
Så nu blir det kanske ett par avsnitt av underbara Sex and the city och sen somnar jag väl sött som en bebis, skönhetssömn är det många som pratar om så hoppas den hittar hem till mig i natt!
Men ha en fortsatt trevlig natt allesammans, I'm out!
Kramar Sofia :D

Kommentarer
Postat av: Rebecca

SÅ OTROLIGT FIN!! !

2011-12-04 @ 21:28:35

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0